Recensies

“Een fantastisch avontuur voor jong en oud! Gewoon een ontzettend leuk boek wat er voor gezorgd heeft dat mijn zoontje (3) nu de hele dag als Ninja door het huis sluipt…(en papa zich een soort van inspecteur Clouseau voelt…) Echt een aanrader voor wie haar of zijn kind iets leuks, spannends en educatiefs wil meegeven.”

– Jeroen Schaap

“Een heel erg leuk boek dat kinderen op een positieve manier beïnvloed. Kinderen krijgen meer eigenwaarde en leren dat ieder zijn eigen kwaliteiten heeft. Ook het leren omgaan met pesten is een onderdeel van dit boek. Ninja zijn is anders en veel meer dan we hier kennen. Vooral de interactie met het internet is erg leuk! Zo zijn de plaatsen en gebouwen waar de stukjes van de geheime schatkaart verstopt liggen ECHT! Er wordt in het boek verwezen naar verschillende websites & social media waar foto’s en verdere leuke informatie te vinden zijn. Ook kun je zelf Ninja worden en met mede-ninja vragen, tips en tricks uitwisselen! Echt een aanrader! We hebben het boek nu 2 keer gelezen en hopen dat deel 2 snel uitkomt!!”

– Monique van den Boogaart

“Masha van der Heijde, schrijfster van het kinderboek ‘Ik de Ninja in de Tempel van Manga’ heeft het kinderboek grotendeels bij ons op de Bisschop Ernstschool geschreven. Haar twee zoons Kaio (groep 4) en Ronin (groep 1) zitten op de Bisschop Ernstschool in Goes. Op de donderdagmiddag na de zwemles zat Masha in de lerarenkamer achter haar laptop. Ik wist niet dat zij bezig was met het schrijven van dit spannende leesboek. Het boek met de titel: “Ik de Ninja in de Tempel van de Manga”. Een spannend en leerzaam boek. Knap hoe Masha de verbinding weet te maken met het avontuur van de Ninja en aan de andere kant het educatieve  karakter dat zij aan het boek meegeeft; weerbaar worden. Een plezierig boek om te lezen en om voor te lezen in je groep.

Bedankt dat wij het boek als school mochten ontvangen.”

Paul Constandse
Directeur Bisschop Ernstschool, te Goes